StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 24 Maj, 2011 - 05:49 / Hailey

Ja kanske lite väl tidigt att skriva godmorgon, men jag var tvungen att gå upp nu en sväng och slänga i mig lite flingor och röra på kroppen. Har sovit sådär inatt och vaknade du i morse av kramp i magen och höfterna. Just för stunden så längtar man lite tills bebisen kommit ut så kroppen kan gå tillbaka till sitt normala skede. Visst jag har haft en jätte bra grav. inga spyor eller annat tjaffs, bara lite ont i höfter och ligament. Sen konstaterade jag att det borde vara såhär ljust hela året på morgonen. Då hade jag inte haft ngt emot att bli väckt typ nu för lite mat för att sen gosa fram tills typ 8-9. Visst jag är långt ifrån pigg, men jag är heller inte dödstrött som jag vet att jag är på vintern när det är mörkt och kallt.
helt otroligt hur magen växer asså :p denna är ju typ super liten om man jämför med nu, man märker det inte förän man studerar korten :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: