StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 09 Maj, 2011 - 11:22 / Vardagen

gud vilken underbar dag. Sitter och äter en köttbulle och rödbetssallad smörgås och hur gott är inte det ? Hoppas att allt är bra med mina läsare, själv mår jag prima. Varken ont i ryggen ellerm magen just nu. Låg i sängen innan jag gick upp och kikade på hur krabaten simmade runt då magen åkte fram och tillbaka haha :p Dock var det inte första gången jag var uppe, när robin skulle till jobbet kikar jag ut och ser att sören står utanför staketet och gosar med poke. Suck, hur länge har han varit ute och spatserat ? vad har han ätit etc. Många tankar som faller runt kl 5 på morgonen. Jag slänger på kläder allafall och går ut, vem tror ni möter mig med super glada öron ? jo sören såklart. Super glad att ngn kom och hälsade på så här tidigt på morgonen. In i hagen med han igen och upp för att sova. Samma grej när jag vaknade igen, men denna gången hade han bara gått in till poke. Fick tagit ut de nyladdade batteriet ur stallet och flyttat på sören ytterligare en gång och nu med ström på tråden skall han väl stanna ett tag. 
idag skall jag plugga iordning mitt kompendium som jag skall ha klart tills imorgon då jag skall på min första prakitkdag. Spännande att se reaktionerna :D Jag tror att det kan få många att skapa en tankeställare, skall även köpa in massa god frukt som alla anställda skall få ta del av i tre veckors tid vilket jag också tror kommer att uppskattas. Funderar på att fixa lite gurk och limevatten också till lunchen varje dag :D snacka om bra vändning om det är många som dricker läsk till lunch kanske hellre tar friskt vatten med smak ? Ja ni hör idéerna är många. Men jag skall inte sitta inne hela dagen, nej nej. Jag skall gå ut och klippa gräset gå en lång promenad med macy i skogen, eller kankse vägen för att slippa alla fästingar. Promenera skall vi göra allafall för att gå av alla kakor och tårtor som vi ätit i helgen jag och bebis :) Denna veckan skall vi hämta bilen med, gud vad jag ser fram emot en ny bil :D jag är som ett barn på julafton haha :p Nä men det är så fräck och jag tror den kommer passa oss pefekt !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: