StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fixa håret

Frureinhold.se / 24 Maj, 2011 - 12:46 / Vardagen

Ja på fredag skall jag äntligen till johanna efter 3 månaders tid :p försöker att klippa och färga var tredje månad för att hela tiden ha en fräsch ton i håret. Men nu när det precis är 3 månader är man såååå trött på håret och de små kluvna topparna. jag har allafall beslutat mig om att färga håret mot det röda hållet, som ni alla vet är ju rött den nya innefärgen i hollywood ;) Inte därför jag färgar det iof. men det är lite skoj på samma gång. Dock kommer det inte att bli sådär hysteriskt rött, men fina toner helt enkelt ! Skall bara toppa håret och låta det växa, har märkt att när man är gravid växer håret och naglarna i raketfart :D Super skoj !
snyggt som tusan !!

Postat av: Maria

kommer nog bli jättefint till dina gröna ögon! =)

2011-05-24 @ 18:34:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: