StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2011-05-06

Frureinhold.se / 06 Maj, 2011 - 20:35 / Vardagen

Vad skall man ha för rubrik, det är ju ett jobb i sig varje gång :P Men nog om det, sittr nu hemma hos mamma och pappa, vi valde att åka hit redan idag för att slippa stressa upp imorgon. Har ju lovat att hjälpa till med det sista imorgon innan alla gäster kommer. Pappa fick amaroneprovning för två vilket han var mkt nöjd över. De har ju rest mycket nere i italien och gillar deras viner så det passade ju bra med lite amarone, valpolisiella etc. Sitter även och studerar ett 50 styck rosor som pappa fick av mamma i morse, vilken bukett, super fina verkligen. Tänk den som fick räkna ihop alla 50 och inte sticka sig på taggarna, vilken bedrift. Var även inne på systemet innan vi åkte hit förut och köpte alkoholfritt bubbel till mig. jag var bara tvungen att se om de frågade efter leg. jag köpte ju trots allt alkoholfritt :P och visst gjorde hon det. Jag fnissa lite och frågade om det var leg på alkoholfritt också, hon fnissade tillbaka och sa att det gick på ren vana och det förstod jag med !! 


gud jag älskar dessa kort, så grönt och fint !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: