StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

The V-word !

Frureinhold.se / 25 Mars, 2011 - 14:15 / Foto

Vi får inte nämna det magiska ordet V*r i den här familjen utan vi säger mindre vinter för det lyckas alltid bli ett bakslag när vi råkar nämna det hhaha. Idag har jag hunnit med så galet mycket. Åkte och handlade i vanlig ordning vid 10, första gången på länge som jag kände, shit vad nöjd jag är med allt jag fick fyllt upp kylen och frysen med. Fick även köpt present till robins bror som vi skall på kalas till imorgon. Denna månad behöver jag köpa två nya leggins, strumpor till mig och robin o kanske ett par snygga blommiga sneakers !! Måste ju spara en del eftersom det snart är dags för malaga, men lite vår måste jag ha haha :pVet inte om robin håller helt med, men han har inget val ;) Vi skall allafall äta räkor idag vilket är underbart !! kolla på lets dance och äta räkor + godis och lite kex ifrån gbg kexfabrik ! ngn som skippar beach 2011 ? haha illa som fan !
på tal om mitt objektiv (igen) så har jag fotat hästarna, macy och snödroppar. Man blir så kamerakåt, men det finns ju tyvär inte så mkt att fota just nu, mkt lättare till sommaren, men det får bli lite samma :) Men åter till dagen, efter att jag kom hem packade jag upp såklart alla miljoner varor, städade, slängde ut sängkläderna och la de andra i maskinen, tvätta toaletten och gick ner till stallet. Så gött att ha det gjort för snart kommer baby hem och då vill man bara vara ! funderar på att ta en promenad sen också så man fått röra lite på dököttet !! macy ligger ute och gottar sig med nero ! dom är allt bra söta dom två ! så härligt att ha hundar som inte går ngnstans utan håller sig hemma !!
snusläppen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: