StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sjuk

Frureinhold.se / 04 Mars, 2011 - 14:46 / Vardagen

tråkblogg, det är vad min blogg är nu.. men jag har haft två tuffa dagar. Ont i huvvet, trött i kroppen, feber, snorig etc. ligger ner och svettas som en gris, huvudet trycker som tusan, känns som om det skall sprängas. Men men nog om min sjukdom haha. Idag är det fredag och jag är ledig. Robin älskling skall köpa massa god mat, räkor bland annat och godis. Skönt att slippa åka till affären utan att robin sköter det. Men som sagt dagen idag blir lugn, men imorgon om jag mår bra skall vi först till mina föräldrar och greja lite :) sen på kvällen skall vi till joakim och anna på fest :D skoj att får träffa dom igen, känns som evighetersen.. Men som sagt, jag måste bli frisk först och bli av med den här skit huvudvärken. hör av mig senare om jag inte somnat.
tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: