StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

marokansk olja

Frureinhold.se / 30 Mars, 2011 - 20:27 / Shopping

jag skrev tidigare om den marokanska oljan som bland annat maria montazami använde. Jag har nu använt den efter tre tvättar och håret är gudomligt. Förut var jag tvungen att tvätta det varannan dag, nu räcker var tredje eller var fjärde. Håret är fräsht, helt, inte ett dugg slitet i siktet. Det känns till och med som om det växer på en helt annan nivå så det känns sjukt roligt :D Alla borde testa den här oljan, hårtyp spelar ingen roll och det går inte att jämför med ngt annat märke. Det ryktas även att det skall komma i schampoo och balsam så det lär jag haffa så fort det kommer till sverige :)

Postat av: Camilla

Absolut, jag mår bara bra, massa energi just nu så man få passa på att njuta för sen i slutet så är man säkert trött. I början mådde jag mycket illa och va trött hela tiden, men det är väl för att kroppen ska ändra sig. Hur mår du??? Fina kort från UL! Så mysigt att se den lille ligga och sparka där inne! =) kramar

2011-03-30 @ 21:58:42
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vart ha du förresten köpt den oljan? Bellbox??? Blev nyfiken på att prova =)

2011-03-30 @ 21:59:20
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: