StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

macy gos

Frureinhold.se / 18 Mars, 2011 - 13:50 / Vardagen

om jag hade haft mobilen här nu så skulle ni dö av söthet. Jag och macy ligger och gosar i sängen (på överkastet) jag la mig i sängen och så kom macy och stirrade med sina vackra ögon och när jag är ensam hemma får macy komma upp ;) busigt.. Men hon verkar vara på riktigt goshumör, mamma gos !! får just nu ligger hon med huvudet på mitt bröst och tassen över magen. Så himla mysigt, hon är en sån hund som inte luktar illa heller så man slipper äckellukt haha :p hon är en riktig mammagris. Robin är på väg hem nu med och jag har hunnit storhandla och städat så nu väntar massa mys :D skall äta taccos ikväll med och så har jag köpt en överaskning till efterrätt :) det känns som om det kommer bli en super duper mysig fredag ocg helg, underbart !! nä nu skall jag ta en kanelbulle, hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: