StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

humorfamiljen

Frureinhold.se / 25 Mars, 2011 - 18:11 / Vardagen

älskling och jag sitter och kollar på burlesque ! han har inte sett den innan så vi tog oss tiden att mysa oss ner i soffan innan promenaden !! lyssna på det här
************
*******
***
Jag: Erkänn att den är grym !!
*
Robin: hmm är det en kille ?!
*
Jag: nej älskling det är Cher :O
*
Robin: ahaaaaaa.....
**********************
************
En stund senare !
***
Robin: shit hon sjunger riktigt bra !!
*
Jag: jag klart det är ju christina aguilera ?!
*
Robin: ahaa, men är inte hon tjock ?!
*
Jag: Men robin hon har ju aldrig varit tjock, sjukt snygg.. suck jhag ger upp !! hah
****************
Så är det när vi kollar på film, robin har väldigt dålig koll på skådisar, sångare etc. Men jag älskar honom han bjuder ju allafall på sig själv !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: