StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

grått

Frureinhold.se / 07 Mars, 2011 - 18:27 / Vardagen

ja idag har det minst sagt varit grått och trist. Har inte haft lust att blogga eller nott, men jag såg ju allafall filmen förut och den var riktigt grym. Påminde dock väldigt mycket om coyote ugly och moulin rouge, men men den kommer jag allafall helt klart se igen ! Ikväll skall vi kika på black swan eller om det får bli imon ör ikväll börjar ett till sånt där bb program. Tycker dom verkar så helmysiga, inte för att jag har ngr barn men man får en mer inblick på dom som gått igenom allt det där och det verkar helt fantastiskt :) Man kan nog inte föreställa sig allstå ! Robin och kalle är ute och springer nu med, macy fick också följa med vilket gjorde mig super glad, för hon behöver verkligen komma ut och sträcka på benen nu efter en lång tråkig vinter. Jag tvingade på dom reflexvästar och robin älskade mig nog lite mindre efter att jag småskrattade åt mina självlysande små troll. men dom lär tacka mig när de kommer hem för nu mörknar det ute och då är det bra att synas. Nästan så att pannlampan skulle åkt på ;) Jag måste åka och simma nu i veckan, börjar få mindre ont i ryggen nu med så det känns riktigt peppande att börja träna lite smått :) sportlife skall öppna på henån nu till sensommaren hösten och då skall både jag och robin skaffa gymkort där :) Vill ju också dansa zumba och allt sånt skoj :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: