StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

energi

Frureinhold.se / 06 Mars, 2011 - 13:12 / Vardagen

vi åkte till joakim och anna igår men under kvällen fick jag mer och mer kramp i kroppen och trodde helt ärligt att jag skulle falla ihop haha. Men vi åkte hem till mamma o pappa och kände fter en extra gång och åkte hem sen till oss. Alltid skönast att vakna upp hemma i sin egna säng. Idag vaknade jag otroligt trött och allmänt segt, men jag tog mig upp åt en stor frukost och fick sen lägga mig i soffan. Robin är verkligen min klippa, så fort jag mår minsta dåligt tar han allt ansvar hemma, fast att det är jag som stökar ner är det han som fixar :) det tycker jag är otroligt skönt :) Men efter en timma i soffan med lite rött the och sol ute fick vi pallra oss ut och det var precis som medicin. Jag blev mkt piggare och gick sen in och stor städade huset haha :p mongo jag vet ! Robin har dock snäppet värre enegri och vil pilla med allt samtidigt, vi skall renovera ett rum och det började han med :p sen vill jaqg ha ett elementskydd och det började han gå ner och snickra ihop. Det är ett mongo mått så vi gör ett själva :D det kommer att bli så himla fint !! Det skall bli vitt, med liggande pinnar haha :D Lägger upp kort sen när det är klart. Vänta er inte att det går på en sekund ;) Vi skall börja greja med båten ocskå, nästan allt är nedslipat oc vi skall beställa en ny skiva till fronten och sen lacka 12 GÅNGER !!  haha och det måste vara 8 pluss dygnet runt, får vänta ett tag till tror jag tyvär ! Lite tråkigt att ligga inne kanske men gud det är sååå mkt skoj på tv, massa skidor !! Sverige tog nyss brons i skidskytte och herrarna kör sin sista tävling i holmenkollen, 5 mil, pjuu vad jobbigt. Gud jag blir så ly7cklig av solen, det är helt vindstilla och det får en att bli varm i hela kroppen, I love !! Nä nu skall jag greja lite '!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: