StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

17 januari 04.30

Frureinhold.se / 29 Mars, 2011 - 21:34 / Hailey

Okej vart skall jag börja?? vi får ta det från början, i januari 2010 fick jag sluta med mina preventivmedel, pga att jag inte tål hormoner. Vi läste in oss på säkra perioder och det funkade riktigt bra, ändå till vi åkte till mexico :P Den 22 nov satte vi oss på flyget och samma dag fick jag min mens. Den försvann efter 3 dagar oich jag tänkte inte mer på det. Sen var ju mexico som mexico var, drinkar sol och romantik :) Den 6 dec friade robin och det var just den dagen (enligt sidor) som lille knodden blev till. Vi kom hem ifrån mexico och massa jobb, jul och nyår stod på schemat. Jag kände mig frisk och kry, lite trött och seg men vem var inte det i vintras, kallt och jobbigt. Min mens dök inte upp när den skulle men jag glömde helt av räkningen av dagar under all hetts som är i juletid. V 2 åkte vi till sälen och ännu ingen mens, mådde pytte lite illa och hade svårt att äta större portioner, men inget jag tänkte på. Dock bestämde vi oss för att köpa ett gravtest när vi kom hem på söndagen för att se så jag inte var gravid. Varken jag eller robin trodde det, men kl 04.30 vaknade jag super kissenödig och upp i yrmössan, rota upp testet och försöka sikta på det haha. Ren konst. Men med sömn i ögonen och ett avtorkat test syns två streck snabbare än ögat. Jag började få hjärtklappning och kollade på förpackningen, jo mkt riktigt två streck är lika med bebis. Hmm två sekunder gick och jag går in till robin; baby du skall bli pappa, det är två streck :p Jag kröp ner i söngen igen och kände hur fjärilarna hoppade. Jag somnade om och dagen efter börjar tankarna. 
Jag fick ringa Bm samma dag och kom på abcd samtal samma vecka. Robin följde såklart med på både detta samtal och inskrivningen. Alla värden v 12 såg bra ut och nu vöntade ett par veckor innan UL. Jag valde att hålla detta för mig själv, självklart visste de närmsta att vi skulle ha bebis. Men som sagt igår var UL och det var helt fantastiskt, som alla mammor söger efter UL. Nu väntar en spännande tid och jag håller er uppdaterad :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: