StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

wonderful day

Frureinhold.se / 29 Juni, 2011 - 17:37 / Foto

jag gnydde lite i morse om att ingen var ledig, men så ringde svärmor och då visade det sig att hon och lillan var hemma ocg skurade altanen. Jag slängde in macy i bilen och åkte hela 1 km till svärmor :D spenderade hal dagen där uppe, med goa bullar, glass, macy bada i deras lilla dam och jag bara njöt av solen :) vid tre tiden åkte vi ner till oss och fortsatte att greja med carporten. Jag målade staketet på solterassen två lager så nu är det inte mkt kvar. Macy låg i skuggan med svalt gräs runt om kring. Såg riktigt skönt ut :D Nu är jag allafall inne, robin skall köpa med sig ingredienser till flädersaft för det har jag även plockat idaf :D 50 st fläderblommor :p 
Anyway nu ligger jag i sängen med en bebis som vill ut genom naveln, den sparkr som tusan haha helt ofatbart. Mirre är på g hit också på henne longboard, awsome, så himla skönt att ha en sån bra vän nära. Så skönt att man kan vara ute så länge nu med, det var ju varmt ute ända till typ solen gick ner igår. Har kikat igenom väderprognosen och det skall bli lite sämre men ändå varmt och det uppskattar jag riktigt mkt. Hatar när det är typ 15 grader uuaakk !!
härliga bokenäs !!
åååh ut med båten snart också, idag hade ju varit en toppen dag !!

Postat av: Jennifer Täng- miss dee

Idag hade varit en fin båtdag lilla Jennifer

2011-06-29 @ 18:31:52
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: