StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken kväll

Frureinhold.se / 26 Juni, 2011 - 22:39 / Foto

Nu ligger vi i sängen efter en pang dag ute. Det har varit strålande sol hela långa dagen och jag har faktist unnat mig lite vila imellanåt. Jag fick klippt gräset och vattnat mina uteblommor, gått en promenad med macy och lackat ngr lager på båten. Sen var jag trött och la mig på solterassen :D så himla gott att kunna sitta där i shorts och tubtopp utan att frysa, slänga i sig lite dricka och frukt. Toppen !! Robin grejade såklart mer än mig, lackade flera lager på båten och byggde ett räcke på solterassen så att bebisen inte kan ramla ner haha. Vissa stunder tror jag att våran lilla skrutt kommer springa samma sekund som den kommer ut med alla säkerhetsåtgärder som görs här hemma :) Robins föräldrar grejade också mkt med carporten så det går sakta men säkert framåt. 
Mirjam och Viktor kom också hit en stund på kvällen, vi åt goda jordgubbar, glass och grädde. Så himla mysigt, vu måste göra det oftare, vi bor ju trots allt nära :D Jag och mirre han även med två promenader haha helt sjukt, men det är så fint här hemma med solnedgången och allt. Precis nu efter att jag badat kom en älgmamma med två bebisar, hur sött är inte det ?! helt ny kl'äckta såg det ut som, små och med stora öron :D jag gillar verkligen älgar, tycker de är fina djur :)

Postat av: emelie

hehe tack men jag är bara ärlig :) Jo då det är allt bra Hade en fin midsommar hemma, dåligt väder så ingen dans för våran del, men man får göra det bästa av situationen :) Har haft ganska mkt sömnbrist och jag blir ju typ sjuk då, men nu börjar det repa sig :) underbart med sol också

Hur mår du/ni nu då? Det börjar ju närma sig det största i livet <3

2011-06-27 @ 12:32:18
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: