StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag

Frureinhold.se / 12 Juni, 2011 - 21:18 / Vardagen

Ingen uppdatering idag heller förän nu :p Super dåligt av mig, men jag har liksom inte tid. Eller ah jag hade ju kunnat ta mig tid, men det har varit så mkt annat som kom ivägen. Vi har målat och grejat idag med, det gick bra tills halva dagen ungefär då robin vred knät på ett sätt som gjorde att han fick super ont och kan nu inte gå. Suck stackarn, tur att han har sån där gå före i kön försäkring så att han kan få hjälp fort. Jag är egentligen inte för det där med att gå före i kön, men i hans fall är det nödvändigt. Han har verkligen inte tid med att vara hemma och vänta på vård :) Anyway, mycket fick vi gjort ochg jag är ju ledig i 400 dagar som robin gärna påpekar ;) Kan greja med lite i taget, jag har ju som sagt väldigt ont i min rygg. Imorgon skall jag grunda insidan av trappen och sen måla om jag hinner. 
nu sitter vi eller ah ligger och kollar på irene huss, insåg precis att magen växer så jädra fort. Imorgon är det BM igen och det skall bli super skoj att se vad sf kurvan ligger på. Jag hade så gärna gjort ett 3d ul, men vi har bestämt oss för att skita i det. Vi får sluta vara giriga och vänta de 11 veckor som är kvar :) Det är ju sista trisemestern nu. Imorgon har Camilla BF, får se om den kommer då eller om hon får gå över ngr dagar !! Hoppas på all lycka till allafall, vet att hon kommer klara det galant och med Jesper vid sin sida blir hon starkare än någonsin. Lite avnings är jag allt, för jag vill med att min bebis skall komma nu !! :P

Postat av: Camilla

Men tack så mycket gumman. Dock verkar det som bebisen trivs bra i magen så det dröjer nog några dagar till. Kommer ju hinna bli tokig innan den kommer. hihi...

Käka mycket ananas nu! =)



Duktiga ni är som greja så mycket! Men du få ta det lugnt gumman, tänk på magen :)

2011-06-12 @ 23:52:21
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: