StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Snark

Frureinhold.se / 27 Juni, 2011 - 14:09 / Foto

Gud vad jag är trött idag, helt slut faktist haha. Gick upp vid 10 som vanligt efter att ha blivit väckt ngr gånger från det att Robin gick till jobbet. Satte mig vid datorn i köket och spåna igenom det vanliga, har börjat min ansökan om föräldrarpenning nu med, än så länge verkar fk vara lätt att ha och göra med, men vi får se :P Känns allafall skönt att vara ute i tid. Anyway, trötthet var det. Det känns som om jag inte riktigt vaknat ännu, hade jag lagt mig i sängen hade jag stensomnat :p Fick allafall pallrat mig iväg till uddevalla för att hämta ut ett paket och köpt in lite nya blommor till ytterdörren :) fotar och lägger upp senare !! Det blir även magbild senare, är ju v 31 nu, shit, 9 v kvar :p vart skall detta sluta haha tiden går ju så fort.
snygging prinsen !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: