StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sista dagen

Frureinhold.se / 05 Juni, 2011 - 23:11 / Resor

nu är det bara en dag kvar och sen skall jag vara bättre på att blogga :) Just nu istter vi på balkongen och dricker upp den sista whiskeyn (inte jag då) Jag sitter och lägger upp kort på facebook, det segare som tusan på bloggen så alla kort kommer upp på facebook, så gå in där om ni är nyfikna. Vi har haft en bra vecka och nu snart är vardagen framme, jag som ni vet skall vara ledig i sommar. Men jag har ju massor av babygrejer att fixa och rätt täta besk hos bm också, så jag lär ju ha att gpra :) Skall passa på att hälsa på lite vänner också som man inte hinner så ofta, åka ut med båten och njuta av ledigheten. Vila upp sig helt enkelt *!! Vi hörs imorgon kväll eller tisdag morgon !! hoppas att alla mår bra !

Postat av: Alexandra

Vad fin du är :)

2011-06-05 @ 23:53:10
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh va fin du är...det riktigt strålar om dig! <3

2011-06-06 @ 09:30:14
Postat av: Alexandra

tack :) jo det är allt bra med oss! är så lycklig över henne, det finns inga ord :) Kärleken man kommer att känna är obeskrivlig!

2011-06-06 @ 15:05:39
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jösses vad magen har växt i värmen:P..

Jätte fin e du:)

2011-06-06 @ 19:54:35
URL: http://nailandhairstyle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: