StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping

Frureinhold.se / 02 Juni, 2011 - 18:27 / Resor

Nu har vi kommit hem ifrån Malaga och är åter i Torremolinios. Haft en helt okej dag, jobbigt som gravid att gå så mkt, mina fötter är lite svullna. Men vad gör det när man har massa fina kläder med sig hem. Fick köpt en super snygg tunika i orange/rosa randig, kan lägga upp på facebook senare med mobilen. Sen fick jag köpt ett par mamma jeans korta och en blommig klänning med rosett ovanför bebismagen :) också super snygg. Robin fick ett par nya shorts i blåttrutigt och ett blå/vit randigt linne lite slappare typ. Ja massor med fint. Nu sitter vi på balkongen och kikar ner över havet och poolen, det är verkligen skönt att vara utomlands. Snart är vi hemma igen och då är jag ledig ända fram tills bebisen kommer. Snacka om att jag kommer vara sysslolös :D haha nädå, får hitta på saker !! Vi hörs senare eller imon :)

Postat av: Alexandra

Kan trösta dig med att det alltid finns något att göra när man går hemma :D

2011-06-03 @ 00:09:49
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: