StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

någon som är ledig ?

Frureinhold.se / 29 Juni, 2011 - 10:54 / Foto

Rätt gött väder idag med asså :) men det enda som saknas är ngn att sitta och tjöta med, dricka god dricka och bara njuta. Lite segt måste jag säga, men men får göra det bästa av situationen. Kan ju alltid måla resten som jag inte gjorde igår, då fördrivs tiden lite. Men jag måste tänka på höfterna med, igår hade jag ont på kvällen och nu på morgonen har jag som vanligt ont i höger sida, arma kropp haha. Men jag skall allafall lägga mig på solterassen och njuta. Kankse till och med en liten nap ?! who knows ! Som ni såg spenderade vi lite tid nere vid havet igår, det var helt juvligt, barn badade och macy sprang nog upp och ner 1000 ggr. Får bli en tur igen sen när robin kommer hem, men idag åker vi nog ner till rörbäck till hans farmor och farfar :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: