StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mysdag

Frureinhold.se / 20 Juni, 2011 - 09:25 / Vardagen

Ja idag skall jag uträtta många roliga ärenden. Det börjr med lunch dejt tillsammans med Johanna & Camilla, söta camilla är BF+7 nu tycker lite synd om henne, hon längtar ju som tusan och jag med !! Efter fikan skall underbara Johanna fixa mina naglar, dom kommer vara så sjukt snygga efter och kanon nu till midsommar :D Sen när vi är klara med det skall jag upp till Camilla en sväng för en kaffe och slänga in alla kort på henne, bebis och jesper som jag tog för ett tag sedan. Jag är verkligen lycklig över att ha så fina vänner som jag har. Det är ett privilegium !!
Håller er uppdaterade under dagen !! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: