StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mary kay hudvård

Frureinhold.se / 22 Juni, 2011 - 14:24 / Shopping

Såg att min tvilling skrev om hudvår igår ( Johanna ) och tänker instämma med henne. Mary kay är helt klart det bästa, allafall för mig. Det är såklart individuellt för alla, men många kan ha mary kay utan några problem. Jag älskar produkterna och tänker dela med mig lite av mina favvosar !!
Jag har inte alla dessa just nu, men provat dom !!
Jag använder just nu:
1 Rengöring
2. Fukt
3. Ögonkräm
4. peeling set
5. satin hands
6. renewing mask
LOVE !! Om ni har några frågor om proukter och om ni har tanke på att köpa något är det bara att fråga, har fortfarande möjlighet att sälja om det är någon som är intresserad :) Det är viktigt att unna sig det är lilla extra och man är inte ung hela livet så man får vara noga med vad man lägger på ansiktet !! Efter 25 dör fler hudceller än vad det förnyas, glöm inte det ;) Glöm botox och ta hand om dig istället !

Postat av: Maria

Hejje! Va kostar det om man vill ha Rengöring, Fuktkrämer (helst både dag och natt) och ögonkräm? Kanske också peeling? Finns det ansiktsvatten också eller räknar du in det i rengöring?

2011-06-22 @ 15:56:37
Postat av: J-

Heej skruttan :) jag kan kolla upp det exakt tills ikväll, rengöringen har ansiktsvatten i sig, sen finns det separat att köpa men det tycker jag är onödigt :p Kika ikväll, kraam

2011-06-22 @ 17:25:31
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja skriv en prislista om du kan. Har länge varit nyfiken på mary kay och testat det men min hud har inte gillat det alls. Men funderar på att ge det en andra chans! Alla säger ju att de e så himla bra :)

2011-06-22 @ 17:50:37
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Maria

Superbra =)Är lite sugen på att testa faktiskt! vilka fina saker du shoppat! =)Älskar också stora stickade och virkade tröjor ;-)

2011-06-22 @ 18:00:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: