StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lördag

Frureinhold.se / 11 Juni, 2011 - 20:15 / Vardagen

Ja som ni såg tidigare så har jag ridit idag, tror ni att jag saknar det eller ?? helt sjukt mkt, jag hade egenligen bestämt för att inte rida mer nu innan bebisen kommer och jag ju trots allt ridföbud. Men när Jennifer red idag kunde jag bara inte låta bli, Poke är super snäll och jag litar på han till 100 %, jajajaja nu tänker säkert alla, det går inte. Men jag gör det. Vi har även grejat som tusan här hemma idag, målat karporten, målat trappen och kört med röjsågen. Jag kan inprincip inte gå, har så sjukt ont i höfterna att det känns som om jag skall ramla ihop i en hög vilken sekund som helst. Men det blir allafall fint ! det är ju huvudsaken. Imorgon är det dags att måla mera och tvätta bilar. Både min och robins behöver en genomkörare !
Nu blir det älg (ryggbiff) på grillen med sallad och potatissallad och majs. Till lite lost och en bra film senare !!

Postat av: Anonym

Har ni två bilar? Dodgen e grymt snygg iaf! :)

2011-06-11 @ 21:12:29
Postat av: J-

Vi har dodgen som indirekt är min eftersom det bara är jagsom kör den och sen ett gäng firmabilar eftersom robin är egen :)

2011-06-11 @ 21:28:26
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, vad du ligger i, full fart! ;)

2011-06-11 @ 21:52:19
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: