StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

krig

Frureinhold.se / 30 Juni, 2011 - 10:03 / Vardagen

Jag har nu öppnat fullt krig emot blinningar och bromsar :/ Mamma ringde nyss och väckte mig, pratade lite bebissnack och så. Kikade i vanlig ordning ut på hästarna och de galopperade som vilda hästar :/ helt svettiga och skummiga. Det var bara på med galosherna och ut för att rädda de små prinsarna, spolade av dom med kallt-ljummet vatten och ställde in dom i de svala stallet. Dom såg minst sagt nöda ut :( jag överdriver inte om sören hade 3 st bromsar och 4 blinningar som satt på samma ställe på rumpan. Så jävla oetiskt att gå på ett ställe där de inte kommer åt :( Men nu är de allafall inne och trygga. Det finns så jädra mkt forskning om dittan och dattan, kan någon snällllaaa !! uppfinna en blinning och bromsdödare !
Anyway nu är jag vaken, sitter vid köksbordet och dricker iskaffe med smörgås, det är insane varm idag med, och idag blåser der absolut ingenting vilket innebär att jag smälter bort :) Men jag älskar värmen så skall itne klaga, men det är helt sjukt :D Har inga direkta planer inför dagen, lillan kommer hit snart och skall måla lite plankor, jag funderar på att dra sista lagre färg på räcket, borde också grunda staketet här vid dörren, men vi får se vad jag orkar :p är i en sån skum ställning så jag får lätt ont i ryggen :/ Nä nu får jag göra ngn nytta hörs senare !!

Postat av: Camilla

åhh, vad mysig eran uteplats ser ut. Där vill jag komma och sitta :) hihi.. Hör av dig när ni är i Edet nästa gång för då måste ni titta förbi =)

2011-06-30 @ 10:31:36
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

såklart, men nu har du inte många veckor kvar ju! =D

2011-06-30 @ 10:46:18
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: