StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

its a girl !

Frureinhold.se / 23 Juni, 2011 - 15:00 / Vardagen

gud jag måste gratulera camilla och jesper som idag fick en flicka jag tror att allt har gått bra har inte hunnit prata med henne. Men helt underbart med en liten bebis, nu längtar man ännu mera efter sin bebis !! men den kommer snart, tålamod :) Just sitter jag och väntar på att tindra skall bli klar så vi kan åka upp till skara sommarland, mikael och robin har åkt i förväg för att sätta upp tält och annat :) Ikväll blir dt grillning för hela slanten och slänger upp lite mobilinlägg senare :) Btw vi fick även bytt fälgar på bilen idag, super snygga enligt mig. vi köpte ju med ett par 20 " som jag skrev om och det blev helt okej, dock är jag sugen på 22 " vi får se vad tomten kan komma med nästa år ;) Först är det bebissaker som står på inköpslistan !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: