StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hitta färg och tapeter

Frureinhold.se / 08 Juni, 2011 - 10:40 / Vardagen

Ja idag skall jag och svärmor in till uddevalla en sväng :) Bla hitta färg till karborten och till trappen, tror bestämt att vu skall hitta lite tapeter till barnrummet med :) Har en sån snygg idé i huvudet så egentligen är det bara att köpa :) får se vad de kostar rullen, sist gång kostade tapeten som jag kollade på 890 :- rullen och det är lite väl saftigt. Inatt har jag sovit rätt dåligt, vaknade vid den vanliga tiden 02.45 för att kissa sen somna om, men bebisen har legat och tryckt och putt så jag har lite smått kramp i höger sida av magen. Har haft mycket sammandragningar också de senaste dagarna så de gör nog sitt. 
Måste också skriva ngr rader till underbara camilla som är inne i v 40 nu :) gud så spännande, inte alls långt kvar innan hon är beräknad. Ni måste nöstan gå in poå hennes blogg och skriva lycka till :p Det är inte mer än rätt ;) Hon och Jesper kommer att bli sånna bra föräldrar, hel goa och med stora hjärtan. sen har vi även samma smak då vi har likadana vagnar ;) det säger ju ett och annat !!
Deras mirakel !!

Postat av: Camilla

Men gumman, blir ju alldeles tårögd, vad söt du är! <3

2011-06-08 @ 10:59:25
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: