StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon söndag

Frureinhold.se / 26 Juni, 2011 - 12:05 / Resor

Jag hade aldrig med mig datorn till skara så ni fick nöja er med mobilblogging :P men det är ju bättre än inget alls :D Vi har haft en kanon helg och håller just nu på med att lägga upp kort på facebook. Skall ladda upp ngr här men länkar även till fejjan :) Tar ju sån tid om man skall ladda ett kort i taget. Anyway, skara hade ju nte bra väder att bjuda på så midsommardagen åkte vi hem tidigare än planerat. Jag hade ont i ryggen och benen och robin hade ont i sitt knä. Under hemresan började vi inse att vädret hemma var kanon och då kändes valet av tid på hemresan väldigt bra. Väl hemma grejade vi som vanligt och tvättade bilen, kände mig som en riktig puttsbög haha :p Men snygg blev den och det är ju huvudsaken. Crusingen i Lysekil var super nice, mötte upp mirre och hennes kusin och vi skojade nog runt fram tills 12 ngn gång :D Borde tillägga att det tog oss 2 h hem ifrån oss till lysekil haha vanligtvis tar det 10 min :p Men är det crusing så är det !! FACEBOOK

Postat av: Maria

Va fin du e... som vanligt =) å magen växer så fint =) Va roligt att ni hade en bra midsommar!

2011-06-26 @ 21:20:19
Postat av: emelie

gud va söt du är rakt från hjärtat :)

2011-06-27 @ 11:54:09
URL: http://ememat.blogg.se/
Postat av: Mia Bolund

Hej hej vad spännande din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :p Ha en kul dag =P

2011-06-29 @ 19:35:10
URL: http://jade.se/paketresor


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: