StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag = städdag

Frureinhold.se / 10 Juni, 2011 - 13:00 / Vardagen

Ja nu har jag gjort ett riktigt ryck här hemma :) Städat hela huset, putsat 5 fönster på utsidan så man kan se ut igen haha :p och så tvättar jag. Jag är så lycklig över att ha tvättstuga och alla sånna utrymmen i hemmet, minns när vi bodde i gbg i bostadsrätten och hade tvättstuga gemensamt med de andra. Så jädra jobbigt att behöva tajma tider osv. Sen bara tanken av att andra tvättar sina bajskläder i samma maskin gör att jag blir illamående :p I-landsproblem i know, men jag är lite äckelmagad av mig när det gäller sånna saker. Just nu sitter jag i köket och kikar ut på macy som ligger och gottar sig på gräsmattan, hon är verkligen en riktig utehund, vill inte vara inne, spelar ingen roll om det ösregnar. Funderar på om jag skall ta en promenad med henne, då blir hon glad och det är skönt att komma ut en sväng nu nä det är uppehåll. 
jag och robin bestämde oss för att käka räkor idag, vi är riktiga räkmänniskor, så himla gott !! Passar bra på fredagar med, bara mysa ner sig i soffan till ngn bra film och mysa. Hade jag kunnat dricka vin hade det även stått en flaska vitt på bordet. Men nu får jag nöja mig med dricka. Skall be han köpa med sig jordgubbar också, så himla gott !! Idag har bebisen varit riktigt lugn, gör inte alls mkt väsen av sig. Kommer la ikväll, vissa dagar är den helt hysterisk och sparkar hej vilt medan vissa dagar är den cool lugn :p Det är så tråkigt att man bara gör ett enda UL, man hade gärna gjort ett varje dag bara för att få se den lille krabaten.. Vi skojade på flygplatsen att jah skulle åkt igenom maskinen som skannar väskorna, då lär man se bebisen :D Nä nu får jag gå ut !! hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: