StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torsdag

Frureinhold.se / 07 Juli, 2011 - 10:31 / Hailey

Okej detta känns ju inte snå snällt, jag bloggar ur dåligt och ändå är det så många inne och läser. Uch uch uch på mig, måste bli bättre :p Inatt sov jag bättre, inte lika ont men ändå är jag helt slut nu när jag vaknar så jag vet inte. haha helt ärligt hur intresserade är ni utav hur jag sover ?! känns lite konstigt att skriva, men det hör ju till min vardag lite :p jaja ni får stå ut eller kommentera så slutar jag :P Sitter allafall och äter frukost nu, oboy och macka, hur jädra gott är inte det egentligen ?! okej kaffe är svin gott men oboy är ngt speciellt, undra när man skall sluta med det ?!
Jag skrev kanske inte det i början men fram till v typ 20 hade jag starka craves för banan och kiwi med filmjölk. Dock försvann det, men så igår eller om det var i förrgår kände jag mig helt manisk :D ville bara ha kiwi och banan !! så älskade robin köpte med sig det hem och guuuud vad gott det var :D Har redan tryckt i mig en av varje. Kanon på kvällen när man känner ett litet sug i magen, kan man bara ta ett litet kax :) 
Idag var tanken att jag kanske skulle åkt till Jessica och barnen men jag vet inte om jag orkar, är så sjukt trött i kroppen och borde nog egentligen vila. Vill åka en sväng in till torp och kolla på lite barnkläder, men vi får se om jag orkar det med. Blir säkert att jag bara är hemma och myser till min föda barn bok :) Den är kanon, den beskriver alla skeden i en förlossning, inte smärtaqn eller så för det är så individuellt. Men lite om slemproppar och annat haha, mysigt värre ! Men jag tror att det är bra med mental förberedelse, visst det kommer göra så sjuuuuuukt ont, men om man vet till viss del vad som komma skall och hur viktigt det är att inte stressa upp sig kanske det kan hjälpa än på traven :) Det hjälpte allafall min syster :)
Finns alltid tips och råd som man kanske inte tänkt på innan !!

Postat av: Selma

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 05:05:09
URL: http://gravidforsakring.net


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: