StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt till bebis

Frureinhold.se / 10 Juli, 2011 - 15:11 / Hailey

okej nu måste jag sluta handla, bebisen kommer ju inte ens hinna använda vissa saker innan de är för små :) Jag och robin var inne på byggmax och köpte grejer till barnrummet och så på vägen hem svängde vi in på torp för att köpa en ny bh till mig. Jag kunde ju inte bara gå förbi barnavdelningen och så kom jag till en super söt body, med tillhörande byxor och mössa :) perfekt att ha som hemfärdskläder ifrån bb tex. Den fick allafall åka med hem :D
Det är den biege med apan på :D super söt :D

Postat av: Maria

hahahaha åh så gulligt =) fina bilder på dig igår!! <3 hoppas allt är bra med er

2011-07-10 @ 16:28:07
Postat av: J-

visst e de sött :D

2011-07-10 @ 21:50:23
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 03:53:33
URL: http://smsalåna.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: