StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Måndag

Frureinhold.se / 11 Juli, 2011 - 11:35 / Music

Så var det måndag igen, frukosten ligger i magen, hästarna är inne och macy ligger och slappar på gräsmattan. Vad skall jag hitta på idag då ?! Det är inte pang pang väder så man kan åka ut med båten, de flesta jobbar så jag kan inte direkt åka och hälsa på ngn. Jag har ju dock lite kläder som jag skall rensa ut ifrån garderoberna och städa borde jag ocskå göra :) eller ah den dagliga damsugningen haha. Man är ju inte så tymplig nu heller, annars hade jag kunnat gå ut och måla, men varje gång jag anstränger mig för mkt får jag jätte ont i höfterna och ryggen. Sen efter det är hela dagen förstörd. Jag kan ju iof baka ngt, men då måstye jag komma på ngt gott att baka :p eller gå ut i skogten och leta svamp :D så jag kan göra god kantarellmat :) det skall jag nog göra :p blir macy glad med av att komma ut i skogen lite. Hoppas bara inga äckliga ormar eller dylikt kommer. Hatar dom verkligen !! Anyway hör av mig senare när jag har ngt vettigt att säga :D Här kommer en grym låt istället !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: