StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon Tisdag

Frureinhold.se / 12 Juli, 2011 - 11:22 / Vardagen

Jisses nu börjar morgonen komma ikapp mig, efter badet blev jag helt slut, sova middag kanske haha :p Vaknade vid lite över 9 idag eller ah jag gick upp då allafall, hade ju vaknat en del gånger innan det. Drog allafall på mig lite kläder och gick och fixa med hästarna. Det kom en sommarhäst igår så jag fixade iordning hans box med spån och vatten :) tror dom uppskattar att få vara inne när det är såhär varmt och med alla flugor. Mockade även iordning hos våra hästar och bytte vatten. Rena gympasset för en gravid på morgonkvisten, säkert därför jag är trött nu :P Anyway, vad skall man hitta på idag ?! Det är riktigt trist att vara själv hemma hela dagarna, allafall för en person som har överskottsenergi till tusen men som ändå inte orkar greja massor. Det man saknar mest när baby inte är hemma är det sociala, att ha ngn att prata med. visst macy är super social, men till och med hon tröttnar på mitt tjat :p Men men får se vad dagen har att erbjuda, kan ju alltid läsa lite i bebisboken och kanske baka ngt :) Var ju ute och plcoakde massa svamp igår, tänkte göra en god pasta till det senare. Men jag tror att jag skall be robin köpa med lite ingredienser hem :) Nä vi hörs senare !!
riktigt nsyggt lack ifrån Isadora wondernail !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: