StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon i dimman

Frureinhold.se / 04 Juli, 2011 - 09:40 / Shopping

ja precis så känns det, gud vad har helgen varit och tagit vägen ?! inte bloggat ett skvatt utan bara tagit det lugnt. Inte likt mig, men det har varit riktigt skönt. I fredags var det som ni vet Iron Maiden, riktigt grymma, vi var ute på athenas innan vilket var riktigt trevligt. Lördagen sov vi ut så gott det gick, jag var super trött och vi åt pannkakas frukost framför lost med bara täcke :D så himla mysigt. Var inne på byggmax och bauhaus för att kika på saker till barnrummet, det kommer att bli så sjukt fint :D Nu får bebisen bara stanna inne i magen tills allt är klart. På kvällen var vi hos appe och helena, appe hade fyllt 25 och han passade på att dra en inflyttningsfest samtidigt :) Riktigt lyckat men vi åkte hem runt 12, för jag var minst sagt trött :) Igår var vi bara hemma också :D jag tror jag aldrig har varit så trött som igår, sov ett par timmar mitt på dagen av ren desperation. Piggnade till lite på kvällen, myste ute på solterassen och sen kom i säng vid 23 :) 
Riktigt trist att Robin inte alltidf är hemma :D super bra att han jobbar såklart och att det går så bra för honom men jag verkligen älskar när han är hemma :D Min lilla skuttis ! Idag är det vaccin till macy som står först på kö, sen till BM kl 13.00 idag skall vi träffa en annan BM, våran är på semester. Undra hur detta skall gå :D Älskar ju våran BM. Men men tror allafall att allt skall gå bra, Robin älskling är ju med !! (som alltid). BTW inatt trodde jag att jag skulle smälta bort, så jävla varmt inne :S det är först på småtimmarna som det blir svalare haha och då mste jag gå upp :p typiskt. Skall försöka lägga upp min klänning jag har på mig idag senare, typ aldrig använt den men nu huxflux tyckte jag riktigt om den ! Så typiskt mig ! Vi hörs senare !
kanske en kaffe på detta :D så nöjd över min kaffemaskin haha maniskt !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: