StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 27 Januari, 2011 - 10:56 / Vardagen

sol sol strålande sol :) är det inte underbart med sol ?! visst att det är sjukligt kallt men det är ju ändå sol. Jag älskar sol, dock så önskar jag att jag hade mått lite bättre. Skulle varit i skolan idag men mådde så sjukt illa imorse, så fick gå och lägga mig igen. Tror det kan vara en förkylning på g för igår sov jag ifrån 4-7 oavbrutet, hmm då är man nog trött. :p Men nu äter jag allafall lite frukost så börjar känna mig lite piggare vilket är sklnt :) funderar på att baka en sockerkaka idag, hade itne det vari gott med äpple i eller nott :p sen har jag en arla app på telefonen så förut kikade jag på gott lax recept så idag blir det laxpasta med inslag av citron :) super gott verkade det, får åka till rotan sen och inhandla det jag behöver :) 
Ikväll är det massor med bra på tv, kl 19.00 är det hockey och kl 20.00 är det landskampen, sen kl 21.00 är det svensk maffia, gud min kväll är helt klart outstandning :D det skall bli super skoj att se både landskampen och svensk maffia, äntligen bra program på 3 och 5 :p Me like. gud nu blev jag sådär sjukt trött igen :/ suck asså, trötthet är nog bland det värsta som finns. Speciellt om man vill göra massa saker som är fysiskt krävande. Dock tror jag att om man väl kommit ut så piggnar man till men det handlar ju om att komma ut också :/ det är inte alltid det lättaste :) Men vi får väl se, får dammsuga först och sen se om jag orkar ge mig ut på hästryggen :) vet att sören skulle bli så glad om han fick komma ut en sväng :)
naaw sötnosen när han var sjuk i höstas :( min lilla prins !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: