StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

toddelloo

Frureinhold.se / 23 Januari, 2011 - 12:54 / Vardagen

Hej alla bloggreaders :p sorry för den extremt dåliga uppdateringen :p men jag har varit så sjukt trött den senaste tiden, tror det är övergången från vinter till mildare vinter och kanske lite vår ? hoppas hoppas. Just nu har vi nästan ingen snö kvar och jag hör fåglarna kvittra, vilken lycka. Det är minusgrader lite då och då men det känns mkt mildare :) Nu vill jag ha sommar och värme, det är helt underbart. Igår var vi hemma hos mamma o pappa och kollade på sport hela lånfa dagen, helt underbart det med. Frölunda vann med 5-1 mot lhc, sverige vann emot serbien i handboll och skidlandslaget gick kanon :) Hur sammanfattar man en sån lördag, perfekt. Det är så skönt att man har så god kontakt med sina föräldrar, svärföräldrar, syskon etc. det är ett privilegium.

Men nu till ngt som får mig att spy :p hha återigen känslige jennifer som stör sig på extremt oväsentliga saker. Men det finns en grupp människor som jag bara vill skaka om och göra en total makeover, ge dom en årsprenumenering på elle, cosmo etc. Den grupp jag talar om är framflrallt tjejer som lider av sån där äcklig fettma, ni vet sån som e sådär flötig, man kan nästan känna hur fettet dryper ur porerna. Håret är stripigt, fett, slickat längs ansiktet och nacken. Ansiktet är likadant, inflamerade porer, röda och blodsprängda. De har gjort ett tappert försök med att färga håret hemma och misslyckats radiaklt. Bara när man tara om det får jag spykänsla... uuuaaakkk. Jag har inte ngt emot människor som är feta pga gener etc. Men i dagens samhälle finns det för många som är feta av fel saker, onyttig mat, ingen träning och ah ucchh.. Det går itne att skylla på att man bor i småbyar, för det är där det är värst. Media idag är så utspritt så man kan göra ngt åt det.. Nu kanske många tycker att jag är utseendefixerad och dum i huvvet. Men det skiter jag i, alla skall ju få ha sina åsikter :) det är ju det fina med sverige och dess grundlagar ;)
källa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: