StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 25 Januari, 2011 - 17:57 / Vardagen

jag är egentligen för trött för att blogga, men jag gör det ändå, man får ju nöjja sina läsare :D Idag har det varit skola vilket är skoj men idag var jag gräsligt trött.. så är det ibland, de senaste dagarna har jag sovit svin dåligt. Somnar fort men vaknar vid 4 tiden och vänder och vrider mig, är trött men ändå rastlös :/ suck .. ngr tips ?? upp och springa ett maraton kanske mitt i natten haha.. Men men kom hem runt tre och gick dirket ner till stallet, skönt att rensa tankarna :)Sen kom robin bus hem tidigt idag så då bestämde vi oss för att rensa i gästrummet, har fyllt tre lådor med skit som skall eldas upp och gjort det super fint :) skönt att ta tag i det, man liksom skjuter det åt sidan hela tiden, ngn osm känner igen sig ? 
Just nu ligger jag och kollar på slalom, en svensk som leder, skoj.. Robin kommer snart hem med godis och pizza hej jag skall bli en tjockis :D nädå så illa är det inte. Jag har ju ganska bra gener vilket är skönt. Sen är det såklart inte hälsosamt att äta sån skräp mat men ibland gör det inget :)  ikväll är det handboll också, super skoj, hoppas att sverige vinner emot danmark. Det spelar inte super stor roll det blir tuff semi vilket fall, men ändå skoj om de piskar upp danskisarna ;) Nä nu skall jag duka, hörs senare eller imon..

Ps: kajsa, jag köpte dom i sälen, lindvallen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: