StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

still tired !!

Frureinhold.se / 31 Januari, 2011 - 15:50 / Vardagen

fortfarande svin trött, jag är i stor behov av vår nu asså. Är ledig ifrån skolan idag men har ändå ett seminarie att förbereda, gjorde det i morse och efter det gick jag till sängs igen för att sappa mellan kanalerna. Jag fastnade för filmen the box, den handlar om en familj som får besök utav en man med en röd knapp. Han erbjuder dom 1 miljon kronor om de trycker på knappen, det enda som händer är att ngn de inte känner kommer att dö och de får itne berätta detta för ngn. Det låter ju väldigt konstigt och familjen är väl inte direkt i behov utav pengarna men de trycker ändå. För att inte avslöja för mkt tycker jag att ni skall se den. Den är super wierd, men ändå helt klart värd att se. 
Jag kom allafall nyss in ifrån stallet, bestämde mig för att trycka i mig lite frukt, frukt är både gott och nyttigt :) men der verkar inte vara massa energi i det för jag ligger i sängen igen och kollar på oc :p kan ni fatta att oc går på tv igen :D I love oc så jag njuter för varje sekund !!åhh nu äter de thai mat också, fy vad sugen jag blev på det då :p haha i eftermiddag är det dags för pilates igen, det skall bli skoj, men jag är sååå medveten om hur jobbigt det är :p Vad skall man skriva om mer idag då ? hmm vädret suger idag, varmt men rått, allt smälter och det blåser ute :/ jag vill ha varm vår och sommar. Jag använde min inpackning förut och jag ser redan skillnad på hårets nyans, så det lär bli en bra reaktion på denna kur :) håret känns super lent och fräscht !! för er som vill unna håret ngt extra skall prova denna, den är kanon :) finns för många olika nyanser !
åhh jag vill ner och dyka i mexico igen :p haha här står jag på ett korallrev för att jag var så trött på att simma :p stördas i stan !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: