StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

promenad

Frureinhold.se / 05 Januari, 2011 - 14:41 / Vardagen

Ja nu är jag precis hemkommer ifrån Mirjam bus :) vi gick 3.5 km vilket inte är alls långt men båda var helt döda när vi kom tillbaka. Svin trötta helt enkelt, slängde i oss massa vatten och gick och åt lunch. Det var behövligt tror jag och lite kaffe på de :) Men så kom jag hem, en helvetesfärd om ni frågar mig. Snön bara öser ner och vägarna ökar i snömängd, var minst 1.5 dec på vägen och så spårar det som fan. Jag är glad att jag tog mig hem utan att köra i diket. Det var en volvo suv variant som kört i diket och de är en 4wd, ppiiiiiniiiiiiiiiiiit ;) nädå det kan hända den bästa men det är ändå helt crazy!! Nu skall jag ut och ta mig en tur med sören charmören tänkte jag, han måste röra på magen nu, endast skritt men ändå lite rörelse i kroppen. Får bli med regntäcke över oss båda :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: