StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oj då

Frureinhold.se / 08 Januari, 2011 - 11:07 / Vardagen

igår hade jag bland de högsta antalet besökare på ett tag :) skoj undra vad jag hade gjort för skoj just igår :p fredagar brukar annars vara ganska dåliga. Men men super skoj allafall så nu är det bara att köra på :) ni verkar gilla när jag drar in lite personliga delar såsom huset etc. :) får väl fortsätta på den fronten då. Idag ös regnar det ute och jag var nere vid stallet redan vid nio för atta ta ut dom små fröna. Asså det finns iget som går upp emot de två hästarnas kärlek, dom är så fantastiska så man rent ut av dör :p Det kändes skönt att få gosa lite extra mkt nu när vi åker i eftermiddag och sen fått mocka och fixa allt som hör de till är alltid skönt att få gjort på morgonen :)
under våran sköna tur igår, lite skillnad på vädret igår och vädret idag. jag är mkt piggare och mer motiverad när det är sol ute. Finns inget så underbart som när solen steker mot huden :) love it !
Som sagt idag skall vi åka till mamma och pappa för att sova där. För imorgon tidigt åker vi mot lindvallen, kan ni fatta :D att vi skall till sälen iår igen, me just looove it ! jag har med mig mitt trådlösa internet så jag kommer att blogga och hålla er uppdaterade. Sen har jag fri surf på mobilen så jag uppdaterar ifrån den med :D gud vad teknologiskt allt blir :D Bara en sån sak som google latitude och places på facebook, man vart alla är hela tiden haha, snacka om att aldrig kunna ha ngr hemlisar för varandra. Bra sen när man har barn och dom är ute och svänger, ringer mamma och ber dem uppdatera och oops du var inte alls hos din kompis !! ajjabajja haha
Nä nu skall jag dricka upp mitt kaffe och pilla med den sista packningen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: