StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gomiddag

Frureinhold.se / 19 Januari, 2011 - 14:42 / Vardagen

hej alla bloggläsare, allt bra?? vilken underbar dag det är idag, strålande sol och fåglarna kvittrar. Massören var här nyss och då passade jag och veronica på att gå en promenad i skogen :) super mysigt, solen liksom bränner emot ansiktet.. ååhh ge mig vår nu nu nu. Hästarna får massage var 8 v vilket är kanon, då vet man att de fått en genomkörare och även om de har ngr krämper. super duper :) just nu ligger jag i badet och gottar mig, det förtjänade jag efter en stund ute, för det är faktist lite kyligt trots solen :) och jag älskar att bada, love it !! nä får skriva me på detta inlägg när jag badat klart, börjar bli plaskigt nu haha :p
hej igen, nu är jag nedbäddad i sängen, eller ah inte nedbäddad men jag ligger och gottar mig framför top model, trots att jag har sett den här säsongen 3 ggr innan är den lika bra :D aahha jag måste lida av ngt. Men så är det när man gillar en serie. Jag har listat ut vad för mat vi skall äta idag med, jag börjar med att koka älgbitar ett bra tag med svartpeppar och i slutet med köttbuljong :) sen för jag över köttet med lite sky i en ny panna med grönsaker, kryddor och cream friege och till detta blir det pasta :p låter inte de lite mums ? :p man hade nog kunnat ha potatis eller ris till men jag älskar pasta så det blir pasta :D för er som inte tycker om mat, skippa hela denna del av inlägget haha :p 
ikväll blir det till att kika på ngn bra film eller ngn serie. Det är varken hockey eller handboll, herregud vad skall man ta sig till ? :D haha nä då jag klarar mig, har ju lilltrollet (robin) så får hitta på ngt skoj, kanske baka ngt ? det hade varit skoj. Han ville ju göra muffins häromdagen, kanske skall göra det eller kladdkake muffins. Det är gott :p jag bara växer och växer haha :p eller ah så illa är det itne, men man skall vara försiktig med godissakerna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: