StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 10 Januari, 2011 - 22:53 / Vardagen

tror ni att jag är trött i kroppen ?! idag hade vi endel åk i backen och som jag tror att jag skrev tidigare var det 29 m/s uppe på toppen. Tror ni att vi åkte dit ?? en gång och det var det värsta jag varit med om haha. Men då blir man väl extra värd en god öl, eller ? vi har allafall varit på wärdshuset vid gustavsbacken, tradition och underbart :) Jag, Jessica och mamma var nere i byn förut också, men tro det eller ej, jag shoppade inget. Bara lite mat och en tullamore, det är liksom ett måste. Jag är för tillfället inte i behov av ngr vinterkläder, har nästan för mkt. Nu vill jag bara ha vår vår vår vår kläder :) Vill inte ni ??? som jag la upp igår, hur nice är det inte. 
Jag har mkt kontakt med anna-maria som är macys uppfödare, http://melvinochhampus.blogg.se är hennes blogg. Men åter till ämnet hon har likadan kamera som jag har och har nu köpt ett nytt objektiv, gooosshh vad snygga kort det tar. Jag gnydde extra mkt till robin så gissa om jag också skall få ett nu :D :D :D jag är överlycklig, det är ett nikkor 55-200, super nice !! jag kommer att vara som ett barn på julafton (igen) känns som om det sker alltför ofta just nu. Min lilla skrutt skämmer bort mig för mkt, får ta och skärpa sig ;) eller inte. Men det är viktigt att unna sig sånna fina saker, det är ju ngt som man kan ha i många år !! Sitter på pappas mac just nu så kan inte lägga upp en bild, alldeles för krångligt :P får lära mig mac bättre innan jag ger mig in på ngt sånt. Är ju helt torsk på pc, skall ju snart byta till mac så det är likabra att vänja sig :) love mac btw !!
Nu har vi bokat, eller ah killarna har bokat in bad, bowling och middag på majkens sylta nu i veckan :) det är också tradition. me like a lot ! Imorgon är det en nya dag och åter till första meningen, jag är helt död. Det har varit kanon skoj, med kanon skidor men f******n vad jobbigt det är... kommer vara hulken innan veckan är slut, eller inte.. men nu skall jag nana :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: