StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 28 Januari, 2011 - 22:54 / Vardagen

ingen bra bloggdag idag.. inga bilder eller nott :p skäms men jag har inte fotat på länge eller ah jo ngt kort men inga som ni får se ;) mohaha.. får ta kort imorgon, skall och kika på ny bil imorgon med, inte för att våran vi har nu är gammal men det är ändå skoj att kika.. vem vet kanske byter vi :p vi har blivit så sugna på subaru legacy eller vad den heter :) känns som 4wd är det man behöver här på landet :p inte för att mazdan äger men ah vi får se :) Imorgon skall vi också handla lite vårblommor till hemmet, me like :) sen skall vi åka till fiskbilen och köpa lite goa delikatesser som jag sen skall blanda ihop med en orientalisk soppa och vitlöksbröd :p ååhh jag älskar min arla app till iphonen. Den äger, man får så mkt ideér :) det blev ingen bio idag det var ju handboll så vi går imorgon istället, var bara att ända datum :)
nä skall man slänga upp ngn bild då, hmm får kika i arkivet :)
skoj skoj skoj :p gonatt !!

Postat av: Fifi

Har hört att subaru ska vara riktigt bra faktiskt! Vad har ni för bil nu? Och varför vill ni byta?

2011-01-29 @ 16:50:02
Postat av: Fifi

Har hört att subaru ska vara riktigt bra faktiskt! Vad har ni för bil nu? Och varför vill ni byta?

2011-01-29 @ 16:50:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: