StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dior

Frureinhold.se / 29 Januari, 2011 - 20:03 / Shopping

Ja som jag skrev förut köpte jag en ny foundation idag :) Min mac är alldeles för mörk nu när brännan försvunnit så jag kände att jag får ha en annan fram till solen steker igen :) Jag tycker fortfarande att det är svårt att bestämma sig för vilket märke och har nog aldrig riktigt fäst mig vid ngn specifik :) antingen kladdar den, eller så täcker den skevt, eller så luktar den konstigt ah ni vet nog vad jag menar :p Men jag gick in på harriets på torp och bad om hjälp. Hon visade först lancome och sen dior :p jag fastnade för diors mineral nude skin :) Jag har redan provat den och jag är super nöjd, den skönk in fint i huden och täckte precis lagom :) naturligt.
kommer med en mer utförlig kommentar när jag använt den en längre tid :) men jag verkligen rekomendera att gå in på harriets på torp, dom är super duktiga :)
Jag köpte ju även en inpackning med färg i :p när jag var ljushårig använde jag en inpackning med silver effekt :p denna är samma fast med röda nyanser :p det skall bli spännande och se om det blir ngn skillnad :) jag skall inte färga håret förän i feb så jag får nöjja mig med inpackning :)

Postat av: emelie

Den inpackningen använde jag när jag hade "rosa" effekt ihåret ;) Den funkar jättebra men använd handskar annars blir dina händer röda :O

Kram

2011-01-29 @ 23:30:57
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: