StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ZZzzzzz

Frureinhold.se / 09 December, 2011 - 13:18 / Vardagen

gud vad trött jag känner mig !! sover ju bra på nätterna, men ändå är jag rätt seg just nu !! börjar mina gravhormoner gå ur ?! haha ammar inte varje mål längre utan 3 pumpningar per dag ibland 4. Kankse är det som gör det. Fy tusan vad det blåser ute också !! vart är vintern haha världen är verkligen upp och ner just nu! anyway jag skall hämta ut min paket ifrån barntavlor.se idag med !! spännande att se hur det blev :) tror tavlan är helt amazing ! jag skall även presentera vinnaren av familjekalendern senare !! Spännande !! jaja vad skall jag dela med mig av mer ? haha hailey sover, min snälla tjej !! macy sover, min snälla hund och jag sitter och lyssnar på när huset blåser bort :D Nä nu får jag göra ngt !! tjingeling igen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: