StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

systermys

Frureinhold.se / 01 December, 2011 - 08:26 / Vardagen

japps idag är det torsdag och inga sjuka barn :D time to go to kingriver !! det skall bli super skoj och om jag tror rätt är systeryster lite trött idag. Det var ngt event på hennes jobb igår så hon var nog inte hemma föräns lite senare !! Men då passar det ju bra att jag kommer med min ljuva stämma :) Det är riktigt risväder idag med så vi får köra försiktigt jag och hailey. Hon är så skön min lilla sessa när jag lägger henne efter frukost. Då ligger hon och tjötar med sig själv och sin hund i säkert 30 min innan hon somnar som en stock. Fick gå in två gånger idag och ge henne nappen som hon kastat iväg i sängen haha :p Så härigt när de börjar växa och skapa sig en personlighet !! tiden går sååå fort ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: