StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Stor tjej nu !!

Frureinhold.se / 06 December, 2011 - 14:25 / Vardagen

Gud vad hon växer :D dock i sin egna kurva så inget extremt men det är otroligt :) snart är hon tonåring :p men idag var hon 61.5 cm lång och vägde 5990 g trodde vi skulle spräcka 6 kg gränsen, men inte denna gången :) Hon fick ju som sagt sprutorna idag med. Hon var redan trött och ledsen innan hon skulle få sticken så när dom kom blev hon ännu mer ledsen :( dock gick det över så fort hon kom ner i babyskyddet och vi fick satt oss i bilen. Nu ligger hon i våran säng och sover lite, hon var glad och sprallig när hon kom hem så förhoppningsvis går det bra :) 
Jag har även anmält mig och Hailey på babysim i lysekil som börjar i januari :) super skoj !! tror att hon kommer uppskatta det otroligt mycket ! Badankan !
ser så härligt ut :D
Måste berätta vad som hände på bvc, när den andra sköterskan kom in för att ta sprutan öppnade hon med att berätta att hon gillade min blogg :D hur kul är inte de ?! då visade det sig att hennes dotter läser min blogg. Sånt är så otroligt roligt, kan skriva det här då och ge en eloge till de underbara bm på herrestads vårdcentral. Hittils harj ag bara mött underbar personal vart jga än kommit. Både på mvc, fl, bb och nu bvc :) stort hjärta till er !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: