StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skepp ohoojj

Frureinhold.se / 03 December, 2011 - 11:04 / Vardagen

Ja på med sydvästen och ut i galosherna, vilket jävla väder. Det regnar, blåser och lever jävel ute. Skönt att vi bara skall vara hemma och inne idag. Fixa klart haileys rum (äntligen) tänk att lister kan vara så jävla tråkigt haha skall fota sen och lägga upp :) det är såååå fint !! nu fattas nya gardiner och lite annat pill, tavlor bla. Jag satt igår ocgh tänkte på barn och jag vill nog ha tre barn :D så himla mysigt och med 3-4 år emellan är perfekt !! Vi är tre syskon i min familj och det passar kanon !! Undra om vi bara får tjejer eller kanske två killar :p spännande. Men innan nästa barn skall jag vara klar med min utbildning. Var ju på skolan häromdagen och shit vad taggad jag är för att börja plugga igen. Jag vet vad jag skall skriva för c uppdats och jag skulle vilja gå med i en forskning studie !! Mina lärare var inte ett dugg förvånade att jag redan hade allt klart !! 
Hailey älskling ligger i sitt babygym och tjatar på sina leksaker :p om hon är ett dugg lik sin mamma och pappa kommer hon inte vara tyst en sekund !! Men hur underbart är det inte, hellere höras och bli minns än tyst och glömd !! mitt motto !! trots alla utvecklingssamtal där man fått skäll för att man pratar för mycket så har det varit sååå värt det !! man kommer långt genom att få sin röst hörd ;) tjöta hål i huvvet på allt och alla !! Nä nu måste jag greja lite !! hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: