StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hormonbalans

Frureinhold.se / 16 December, 2011 - 10:47 / Vardagen

Det skulle vara väldigt intressant att studera hormoner, jag vet att när man bli gravid får man en viss hormonbalans och efter grav kan man få en annan hormonbalans. Och nu efter 3.5 mpn efter fl skulle det vara intressant att se vad man har för hormonbalans. Idag är en sån dag när man varken vet in eller ut, hailey är en ängel, som vilket barn som helst. Vaknade inatt kl 03.00 och babblade hon somnade om men vaknade vid 04.30 igen. Så är det, hon har super bra sovtider men vissa nätter kan det bli såhär. Men jag är helt död, kroppen värker, påsarna under ögonen äter upp mig, lite ångest. Men jag är inte bitter för det, men det skulle vara intressant, vad är det som gör det ?! Jag längtar tills jag kan börja plugga igen, hälsa är verkligen mitt starka ämne !! När jag pluggat mina tre år funderar jag starkt på att göra en master och kanske till och med forska !! om pengarna räcker så hade det varit grymt skoj !! kankse även skriva en bok !! ja, mina planer är stora ! Jag hade även velat jobba inom idrotten, både på den psykiska och fysiska biten. Men som sagt det är ett tag kvar tills dess, men det är skoj att planera och ha en plan !

Jag kommer att presentera vinnaren av miss dee halsbandet kl 12.00 istället för 24.00. Vill du vara med och vinna får du passa på den sista timman !! Klicka HÄR för att komma till utlottningen !

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jag gör texten i photoshop :)

2011-12-16 @ 12:04:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh de lät ju som en trevlig jul ju :)

2011-12-16 @ 12:10:58
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: