StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 29 December, 2011 - 07:57 / Vardagen

Jahop då har man fått gå upp efter klockan första gången på jag vet inte när :p det roliga är att hailey som vanligtvis brukar vakna mellan 6-8 sover som en stock :p är det inte retsamt hur barn alltid sover länge när de gärna får gå upp och när man är ledig sover de som stockar ! Men men om en stund får jag väcka henne varesig hon vill det eller ej :/ skall till kungälv och robin har jobb i kungälv så vi tyckte att det passade bra att samåka ! Jag spenderar dagen hos jessica och han nere hos benny :) Det är ju inte jätte mysigt väder att ge sig ut i, men vad gör man inte. 
Nä om man skulle försöka att mobilblogga ngt idaf så ni underbara läsare har ngt att se fram emot :p Jag är så sjukt dålig på att blogga när jag ör borta, det tar ju egentligen inte lång tid och lätt att knåpa ihop men ändå blir det inte av :p skärpning !! Anyway, ha en fin dag !!
Hittade ett gammalt kort på mig :) denna färgen på håret gillade jag skarpt :D

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

jättesnyggt ju!! Gillar både färgen och frisyren!! =) tack för igår hjärtat!! =) kramar

2011-12-29 @ 09:48:49
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Bella

Håller med! Färgen va jäkligt fräsch!

2011-12-29 @ 09:56:22
Postat av: En chic mammas bekännelser

Visst var den bella :) funderar på ngt liknande efter håret åkt ur :)

2011-12-29 @ 11:37:14
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superfin i håret :)



i tisdags var jag på bvc :) allt gick jättebra, han börjar bli stor vår kille nu! 5440g och 59cm :)

2011-12-29 @ 11:43:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Bella

Hade jag också kört på om jag var du. Hur länge ska du ha löshåret då? Hur länge håller det?

2011-12-29 @ 20:01:08
Postat av: En chic mammas bekännelser

jag vet inte, tar nog ut det i slutet av jan början på feb. Det håller bra, camilla klippte till det lite när hon var här :p men det är fortfarande fint !!



har du ngr hårplaner just nu ? :)

2011-12-29 @ 20:39:06
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

okej! Ser ju ut att ha hållt bra på bilden i headern iaf :)

NJa..just nu står det stilla. Kör på att vårda det som fan nu så ska jag nog försöka bli lite mer åt caramel hållet till våren. Ska låta det vila lite tills dess :)



2011-12-29 @ 21:19:26
Postat av: En chic mammas bekännelser

Mmm men det är fräscht :))



Gör du rätt i, vet att det sliter mkt men du passar grymt bra i blont. Kollade på lire sommarkort och det är riktigt nice !!



Vad kör du på för produkter nu ??

2011-12-29 @ 21:36:55
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack! Blandar lite :) Kör goldwell schampoo + inpackning och doves olje serie balsam. Håret blir ljuvligt :) Och så maroccan oil såklart :)

Ska dock ner i morn och köpa hem stora flaskor som håller lite längre. Nått bra tips? :)

2011-12-29 @ 22:11:45
Postat av: En chic mammas bekännelser

Okej :)



Jag är svag för joico kpak, dock kan vissa få känslan av att håret blir "fett" snabbare. Men friskare och underbarare hår finns inte :p sen gillar jag biolage serie :) och maroccon oil är grym :)

2011-12-29 @ 22:40:40
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

ja me joico har väl inga stora förpackningar? Biolage luktar ju helt underbart men tkr inte jag ser nått super resultat av det. Får se va det blir. Men tack för tipset :)

Och ska nog inte bli blond riktigt. Blir massa caramell slingor och choklad slingor blandat. Vågar inte gå på för hårt :)

2011-12-29 @ 23:05:00
Postat av: En chic mammas bekännelser !!

Nä inte jätte stora men ganska :) Det är så svårt med schampoon, det som passar för mig passar inte för andra osv. Men hoppas du hittar ngt som du tycker om :) kan du inte maila på facebook dina lösen till bloggen så kan jag svara där istället :)



det låter kanon snyggt, älskar när det är olika skiftningar i håret :)

2011-12-30 @ 14:06:46
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: