StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 December, 2011 - 09:22 / Vardagen

Så var dte måndag igen och frosten ligger tät på backen, det visar sig ockjså som om det har snöat i lilla edet inatt, gott för dom :) Men jag är inte jätte ledsen för att vi inte fått ngn snö än, desto längre tid det tar innan de kommer desto bättre. Det får görna komma massor med snö typ natten till julafton :D Det sägs på vädret att det skall blåsa kuling här idag, men just nu är det strålande sol och vindstilla !! lugnet före stormen tro ?? Idag skall jag och hailey till torp och handla en gran och lite andra fina julblommor !! super mysigt !! tänkte vara ute i tid iår !! ädelgran står på listan, fyllig och fin !! Mamma frågade om inte vi skulle ut i skogen och hugga !! dooont think so :D haha var ute förra året och letade under sommaren på hästryggen men det är svårt att hitta den perfekta granen. Ni som känner mig vet att jag är otroligt kräsen !! 
Gud vad hailey är rolig, nu ligger hon i sin säng och babblar :p man hör hur hon gurglar och buuar :P så himla sött !! t'nk sen när de börjar prata, ropa på mamma och pappa !! helt amazing ! Nä nu måste jag gå in och kolla till henne hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: