StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fredag

Frureinhold.se / 09 December, 2011 - 11:35 / Vardagen

Nu e de helg igen :D fullspäckad som vanligt, denna helg är det kalas och så kommer det en ny häst till gården :) Himla mysigt en liten 1.5 åring. Var nere i stallet nyss och gjorde iordning för henne, kommer bli så mysigt !! Passade på att gå ut när hailey sov, babyvaktern är ju kanon :) och jag hann precis in ca 5 min efter vaknade hailey !! jädrigt bra tajming !! nu ligger hon i babygymmet mätt och go ! jag måste in och duscha snart så jag tror hon kommer vilja sova en stund till !! Vid halv 3 skall jag vara inne på torp och handla med lillan :) hon får hålla mig sällskap och underhålla hailey :) Brukar att gå bra men blir hon ledsen är det väldigt stressande !! 
Får skriva mer om en stund, hailey är lite kinkig !! tjiing !

Postat av: Bea

Jaa :) ! Jag har precis blivit frisk typ :D , har jullov den 19 e :D ! Ska du kolla på idol ikväll, men tycker du ska vinna i sånna fall :) ??

Kram på dig :) !

2011-12-09 @ 12:29:03
URL: http://svettlukt.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: